selamat sudah majlis perkahwinan sahabatku Sharini dengan pasangannya Zulhelmie.Tahniah akak ucapkan. Harapan Besar akak utuk Rinie SEMOGA BERBAHAGIA DAN BERKEKALAN KE AKHIR HAYAT.
Ni anak bongsuku.FARISYA NATRAH BIN FADHLUR HAFIZH. BEZDAY 27 OGOS 2003. UMUR 8 TAHUN DAH.Tempat Lahir Hospital Taiping.Pasal pe ke Taiping pasal lahir dah lebih 9 hari dr tarikh sebeno. Berat time lahir 3.6 kilo. Menangis gak aku time dia lahir tu,maklumla beso. Dari dalam pantang sampe sekarang Alhamdulillah senang jaganya.Tak banyak masalah. Cuma manja nya lebih.Pelajaran amat membanggakan aku n abahnya.Kelas pertama n time periksa kedudukan tangga ke2/ke3 setiap kali periksa.Semoga anak mama ni akan terus berjaya.LOve u Adeq
Bulan Disember yang lalu, aku berpeluang menghabiskan waktu berdua-duaan dengan En.Husband. Waktu tu aku masih d Maktab.Hari Isnin ada exam paper Ilmu Pendidikan,belah petang tak ada kelas,Selasa cuti sehari pulak. Hari Rabu baru ada paper balik.Plan yg baikkk punya dari en.husband,aku pon on jer. Dia jemput aku pas exam ngan motor ladenda merah kesayanganku itu, kami pon bergerak ke Penang destinasi yg berhampiran ngan Maktab.Kebetulan dh lama tk g Penang.Lebih gumbira kali ni pasai naik motor, waduh romantik teringat zaman bercinta dulu. Memandangkan tengah bulan beb, cek-in lah hotel bujet,selesa gak la tok bermlm.Berehat sekejap,mandi n kuar jln2 d tepi pantai.Happy sgt2 tp hati ingat anak2. kalau ada sama lagi meriah sebenarnya.tapi lain kali mama bawa korang ek.Ni time mama n abah g honeymoon :).Selalu sgt mama bawa korang bg la peluang mama kuar ngan abah je.Sowy anak-anakku.Love u fara n farisya. Harap2 kita jdkan saat berdua ini agenda tahunan k...
Nama: FARAH NABILAH BINTI FADHLUR HAFIZH Umur:10 Tahun Tarikh Lahir: 02/01/2001 Tmpt Lahir: Hospital K.Lumpur Anak:Pertama Cucu:Pertama sebelah abahnya Sek: Sek.Ren Raja.Per.Muzwin(Sek.aku dulu) Perangai:Sayangkan Haiwan,suka sentap,Kuat merajuk Cita2:Katanya nk jd Doktor Haiwan(mama doakan kakak) Disekolah, Sangat aktif dalam sukan n permainan.Joint Puteri Islam utk unifom.Tahun ni dah pilih bola tampar pulak sblm ni Hoki.Tak kisah lah kakak,mama sokong je pilihan kakak,yg penting kakak enjoy ya.Harap2 thn ni, sukan sek.akak akan johan lari olahraga mcm sblm2 ni. chaiyook2. Tambahkan koleksi piala kt umah ya. Sukan,permainan,unifom semua boleh joint tp pelajaran penting sekali.Jangan abaikan. Harapan mama n abah, kakak akan berjaya dlm semua bidang yg akak ceburi,jd contoh terbaik dlm keluarga. ok Lastly, MAMA SAYANG KAKAK.MUUAAHH
Ulasan
Catat Ulasan