Menari tarian India

Jabatan aku buat satu program.Minta guru2 buat persembahan tarian 1 m'sia.Aku yang memang gemo menari melompat bila dengo suruh menari. Ni la masanya nk mengedik,lepas gian,lama beno tk terkinja-kinja.
Dapat pulok menari tarian India.Best juga.Walaupun aku baru jer habis pantang time ni,tak pe lah kot.Mak pon kata ok.Aku on je lah.Sari Jabatan sponser lagi.Dapat terus lak tu.Aksesori kena beli sendiri,tk kisah lah kan.
Persempah kat Dewan Manjung.Tetamu semua kakitangan JPNIN Negeri Perak.Yang Best semua member2 kdc datang.Rindu kat korang.Seperti biasa kawan baik aku Rini jg ada sama.Dia sari Merah,Aku sari Biru.Amacam?

Bila mula je muzik aku dgn bsemangat nya,tunjukkan la bakat aku.Wah dapat sorakkan lg dari kawan2.Memang best.Settle show ari tu,aku ngan rini pe lg berposing

ngan sari yg meriah tu.Tema kasih pada akak senior yg tolong layan kami bergambo.

Kami berdua ni ajer gemo,pg mane2 pon mesti bw kamera,utk kenangan bkn apa.
Selepas selesai Program, ada cadangan nk g pekan Lumut biasa la shopping ikan bilis kering tu.Aku ngan Rini tak mau tuko baru.Masih nk bersari.Saja bila lg nk merasa kan.bukan ada peluang cam gini. Pe lg jd perhatian la kami kt pekan Lumut tu
ya la,bertudung ngan Sari di badan pe mcm?


Harap ada lagi Progam cam gini dr Jabatan.

Ulasan

  1. Sorry tak ada gambar semasa aku tgh menari pasai kamera dlm beg.tak ada sapa nk suruh tangkap kan gambo

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BUBUR ANAK LEBAH...ENAK WEH

Fizra Najihah

amalan untuk ibu mengandung