Melawat Galeri Sultan...macam jauh beno ye


Sebenornya , tak plan pon.Tujuan utama parking kete jer dpn galeri tu,nak jemput FArah abis tuisyen kat dewan chandan depan galeri tu.Tiba2 lak Farisya ajak masok galeri. Aku suruh dia tanya Abah dia, laki aku pulak kata jom lah,dia tak penah masok Galeri.Aku dah banyak kali dah tiap2 tahun bawa budak tabika aku melawat situ. Tapi aku ikut jelah,lagi pun yang penting En.Husband dah siap masok tengahari tu.Balik nanti terus makan jer tak payah aku sibuk nk memasok.

Ni budak2 gedik...
Ni mama bukan main lagi posing tgh paneh..
Ni Family saya..

Yang teruja tengok set kerusi ni sebiji sama ngan set kerusi umah mertua aku d Kelantan
Posing2 sebelum balik...





Abah pon nak posing gak..

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BUBUR ANAK LEBAH...ENAK WEH

Fizra Najihah

amalan untuk ibu mengandung