TAHUN BARU

Lamanya aku tak update.Syukur Alhamdulilah, tamat sudah pengajianku.Kursus Diploma Perguruan Malaysia. Akhirnya berjaya juga aku tamatkan. Dari Mei 2008 sehingga Disember 2011. Walaupon berbagai cabaran dan Ujian dariNya, aku redho menempuhinya. Sekarang tunggu surat jer utk Majlis Konvo.Wah itu yg ditunggu2. Kepada kawan2 sekampus aku, harap dapat kita bersama-sama mengambil diploma nanti. Maybe bulan 4 ni majlis konvo berlangsung. Dan aku bertambah bersyukur kerana berganda-gandanya aku akan menjejakkan kaki di atas pentas utk menerima diploma bersama Baby dalam kandunganku Insyallah 6 bulan dlam kandungaku.Wah baby akan temankan mama nanti yek Meriahkan. Tahun 2012 ni aku harap, akan memberi kehidupan yang baik pada aku sekeluarga. Kesihatan yg baik, kewangan yang baik. Semua yang baik-baik belaka lah hendaknya. …….:)
Gambar ni aku copy dari tenet.maap le pada tuan gambo..sajer teman nak naikkan semangat ni hah yang tunggu masa jer nak menggengam diploma.tak sabo weh.semoga semua selamat.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Fizra Najihah

BUBUR ANAK LEBAH...ENAK WEH

amalan untuk ibu mengandung