bezday aku n mak tersayang

5 April tiap2 tahun, tarikh istimewa buat aku.Tarikh ni merupakan tarikh hari lahir aku. Yang lagi best sama hari ngan tarikh hari lahir mak tersyang Fa@ Fatimah Binti Ngah Derani. bila tiba je tarikh ni adik-beradik aku tk kan lupa nk wish kat aku sebab mesti depa takkan lupa tarikh bezday mak sendiri kan, sekali le wish kat aku nya..Emm best sangat2. Tahun 2011, aku dapat sama2 meraikan bersama suami tercayang, selalunya tiba tarikh istimewa mesti dia kerja luar dr kuale ni,tahun ni dia ada bsama2.

ni kek suprise dr en husband sayang. Amboi suprise le konon,pakat ngan anak berahsia dari kita ni. Tp memang sedap, walaupun aku ni tk gemo sngat makan kek,tq sayang.

ni pulak, coklat yang aku orde dari kawan anak aku. Sedap.

malam tu, kami g celebrate bezday kat kedai makan Tomyam sebelah Hospital kole,lupe lak,nama kedai tu.

aku ngan Family,mak,kak eton n umar dan ayie n anak2...

Pada en Fadhlur Hafizh bin Zainal Abidin, terima kasih atas segalanya,diharapkan kita akan selalu bersama selamanya. love u so much.
Pada anak-anak mama, Farah Nabilah n Farisya Natrah, mama sayang awak berdua.Jadi anak yang baik ya.muaahh


ni mak tersayang, semoga panjang umur mak, diberikan kesihatan yang baik dan semoga tertunai impian nak mengerjakan haji.


Ni kakakku Jamaatun with anak bujangnya Amsyar Umar..


Yang best tu,bila dah open table ni,perot masing2 kenyang bebenor,last kek bawa balik umah jer,tk jd potong.tumpo weh tk leh masok lg dah.Penyudahnya,esok plok potong n makan kek.
Sayang semua......

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BUBUR ANAK LEBAH...ENAK WEH

Fizra Najihah

amalan untuk ibu mengandung